Sernik na zimno z serków homogenizowanych









Składniki:

  • 500 g serka himogenizowanego
  • 3 galaretki truskawkowe
  • paczka biszkoptów
  • 300 g truskawek


Wykonanie:

Dwie galaretki rozpuszczamy w 0,5L wody, odkladamy do wystudzenia. Na dno foremki układamy biszkopty. Serki przekładamy do miski, wlewamy zimną galaretkę i dokładnie mieszamy na jednolitą masę. Tak przygotowaną masę wylewamy na biszkopty i wkładamy do lodówki by stężała. Po ok 1 godzinie gdy lekko stężęje, można rozpuścić pozostałą galaretkę według instrukcji na opakowaniu, wystudzić. Truskawki kroimy na połówki i układamy na serniku, zalewamy delikatnie galaretką, wkładamy do lodówki do całkowitego stężęnia.




Blaszka 22x34





















22 komentarze :

  1. lubię takie szybkie i proste przepisy;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Jaka duza ma byc foremka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam taki problem, że, gdy wlałam masę serka i galaretki, to biszkopty zaczęły w niej pływać. jest jakiś patent, by zostały na dnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja masę wlewam delikatnie na biszkopty, które są ciasno poukładane i nigdy nie miałam problemu by pływały. Następnym razem proszę wylać kilka łyżek masy na biszkopty, wstawić do lodówki aż masa stężeje, a na to resztę masy i na pewno będzie ok:)

      Usuń
    2. Mi też wypłynęły na wierz biszkopty, ale z tego co czytam nie jestem sama. Zobaczymy co będzie po stężeniu. Nie ukrywam trochę mnie to zirytowało:)

      Usuń
    3. Przykro mi, że tobie również wypłynęły biszkopty, ale wyżej tuż nad twoim komentarzem zostało napisane co trzeba zrobić, by uniknąć takiej sytuacji.

      Usuń
  4. Bardzo nieprecyzyjny przepis.. moje biszkopty tez pływają. Sa namoknietę..
    Nie polecam tego przepisu.. ba nawet odradzam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że Tobie Anonimie nie wyszło to nie znaczy że przepis jest zły. Może gdzieś popełniłeś błąd dodając czegoś mniej albo wiecej. A co do biszkoptów, to jeżeli biszkopty zostaną ciasno poukładane, to zapewniam że nic nie wypłynie na wierzch.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Witam. Czy może być blaszka 25x28cm ? Lub tortownica 22cm lub 26cm ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też biszkopty na wierzch wypłynęły 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robilam serniczek dwa razy, i za każdym razem wyszedł super☺

      Usuń
  7. A mi też wypłynęły, stężało, odwróciłem i też dobre 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też biszkopty poszły do góry.
    Zirytowało mnie to bardzo. Zobaczymy co będzie jak stężeje..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też biszkopty poszły do góry. Zirytowało mnie to 🙃 Zobaczymy co będzie jak stężeje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzu wyżej napisałam co trzeba zrobić, by uniknąć takiej sytuacji.

      Usuń
  10. O zgrozo... Do ludzi, którzy mają zamiar pisać o wypływających biszkoptach - wróćcie do szkoły podstawowej na lekcje o gęstości... A wystarczy pomyśleć, nalać łyżką troszkę serka na biszkopty, poczekać chwilę aż na miękną i pomalutku wlać resztę. Zapeniam, myślenie nie boli

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przepis! Pyszne, idealnie szybkie i całkiem zdrowy przysmak dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

[0].appendChild(pfBloggerJs);