Surówka z zielonego ogórka








Dziś zapraszam na pyszną i banalnie prostą surówkę. Wystarczy że mamy ogórek i

cebulę. Wszystko polewamy oliwą wzbogaconą przyprawami i dokładnie mieszamy.

Prawda że szybko? Tak więc zapraszam na ekspresową surówka do obiadu.






Składniki:

  • 2-3 zielone ogórki
  • 1 mniejsza cebula
  • 2 łyżki posiekanej pietruszki
  • 2 ząbki czosnku
  • sok z połowy cytryny
  • 3 łyżki oliwy
  • 1/2 łyżeczki miodu
  • sól, pieprz

Wykonanie:


Ogórki obrać ze skórki i pokroić w plasterki. Pietruszkę drobno posiekać (można użyć koperku). Cebulę pokroić w półksiężyce. Do miseczki wlać oliwę, dodać sok z cytryny, miód, czosnek przeciśnięty przez praskę oraz sól i pieprz do smaku. Wszystko dokładnie wymieszać. Do ogórków dodać cebulę, polać sosem, wymieszać. Gotowe, Smacznego.













13 komentarzy :

  1. Własnie kupiłem ogórka i nie chciałem robić znowu mizerii - pomsł wgląda smacznie, w tym tygodniu spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także (jak Piotr) nie mam już ochoty na zwykłą mizerię i szukam czegoś nowego. Pomysł rzeczywiście wygląda smacznie . Mam zamiar wykorzystać go przy dzisiejszym robieniu obiadu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczna właśnie do obiadu zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Surówka wypróbowana, pyszny dodatek do obiadu. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super salatka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna👍🏼😊.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, pyszna Pani Kasiu coś innego mniam......

    OdpowiedzUsuń

[0].appendChild(pfBloggerJs);